Wizzl; een gemakswinkelconcept voor high traffic locaties.

Drijvende kracht achter New Thinking is Lysander van der Sluis. Met zo'n 25 jaar ervaring in strategieontwikkeling, marketing, concept- en business development op het gebied van retail, vastgoed, media, transport en gedragsbeïnvloeding mag hij gerust expert worden genoemd.  

Een pionier die buiten de gebaande paden durft te gaan, die gemakkelijk op alle niveaus communiceert en die met een ondernemende geest uitdagingen aangaat en zoekt naar nieuwe ideeën. Ideeën transformeert en vertaalt naar de lokale context. Hij is in staat om zowel op strategisch als op operationeel niveau te opereren en hij denkt vanuit het perspectief van de klant.

New Thinking heeft daarnaast de beschikking over een uitgebreid, aanvullend, netwerk van professionals, op executive posities in diverse sectoren.

Voorbeelden van projecten die Van der Sluis heeft uitgevoerd zijn:

  • Het ontwikkelen van een programma voor het veraangenamen van het verblijf op metrostations in Rotterdam door het toedienen van zintuiglijke instrumenten, zoals geur, muziek, verlichting, aankleding en entertainment, waardoor het wachten als korter en prettiger ervaren wordt.
  • het analyseren van winkelstraten en andere publieke ruimten hoe deze ervaren worden en adviseren over hoe deze perceptie veranderd kan worden.
  • Ontwikkeling van een aantal innovatieve retailconcepten op treinstations in binnen- en buitenland (Wizzl, Take it & Leave it, DB Service Store, M To Go).
  • Transformeren van winkelcentra tot een nieuw medium voor fabrikanten en dienstverleners.
  • Bedenken van nieuwe concepten voor promotie, reclame en sponsoring.